عشق من،عطیه جونعشق من،عطیه جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

عطیه، بزرگترین هدیه خدا به ما

تاریخ تولد دوستان ،آشنایان،اقوام................

1392/4/11 16:51
نویسنده : مامی عطیه
139 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم تو این پست تاریخ تولدها رو میزارم که یادمون بمونه:

فروردین:

1 فروردین: عطیه جون

13 فروردین: عمو مجتبی

21 فروردین :خانم د

26 فروردین:مبینا دختر دایی من

28 فروردین: سری کوچولو دختر خاله هدی

اردیبهشت:

2اردیبهشت:مرحومه مغفوره صدیقه امیرجان دوست من

12 اردیبهشت:خانم زهرا انصاری معلم قدیمی و دوست من

خرداد:

2 خرداد:دایی جواد

12 خرداد :عمه سمیه

تیر:

15 تیر: دایی رضا و خاله معصومه من

مرداد:

18 مرداد:پرهام جون پسر دایی شما

21 مرداد:طيبه سوركي دوست من

شهریور:

7 شهریور :لیدا جون دوست دانشگاه گیلان مامی

مهر:

18 مهر:ددی مهربون شما(همسری)

؟ مهر: خاله فرناز اولیایی

26 مهر:خاله نسیبه دوست من

آبان:

آذر:

29 آذر: خاله جفایی،همکار من

دی :

9دی:الهام جون،همکار من

14 دی : خاله مارال

27 دی:خودم(خود شیفته خخخخ)

بهمن:

18 بهمن:خاله زهرا زن دایی شما

اسفند:

5 اسفند:خاله آزیتا دوست دانشگاه گیلان من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)