عشق من،عطیه جونعشق من،عطیه جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

عطیه، بزرگترین هدیه خدا به ما

نی نی مامان مریض شده.........

1392/4/15 0:25
نویسنده : مامی عطیه
146 بازدید
اشتراک گذاری

دخملی گلم

من فک کنم شما نی نی گل مریض شده و گلاب به روی خوانندگان اسهال گرفتی اعصابم خورده تو اینترنت چیزای خوبی نخوندم فردا به خاله سوسن (دوست مامان که پزشکی دانشگاه تهران میخونه) میزنگم یا به خانم انصاری که همسرش پزشکه ببینم اقدام اورژانسی چیه؟

تا بابایی اگه زود بیاد بریم پیش دکتر منیعی،اگه نیومد که هیچی....

فک کنم گرما زده شدی،اون روز که رفتیم آتلیه انتخاب عکس کنیم.خیلی بدم اومد که گفتن یه ماه دیگه عکستون حاضره (7تا عکس یک ماه دیگه)-(از عکسها زیاد خوشم نیومد تم ملوانش ناز شده بود،نی نی نوئل رو روی شاسی زدم برات چون گفتم تا یک سالگی اگر خدا بخواد و شرایط مالی اوکی باشه 3بار دیگه میری آتلیه.اونوقت دیوار اتاقت مثل کله جن میشه.تم چتر و ننو خوب بود.اینم یه جیغ از دست بابایی که دوتا از عکسهای زشت رو انتخاب کرد )هزینه آتلیه سه ماهگی شما بابت 7 عکس 13*18 و یکشاسی30*40شد135 هزار تومان .البته یه 13*18 هدیه تولدت بود.)

اینم یه جیغ دیگه از دست بابایی که هر چی گفتم بریم غرب تهران تنبلی کرد.

عیب نداره ایشالله دفعات بعد.............

در ضمن ما برا هیچ کس عکس هدیه نزدیم گفتیم عکسها رو ببینن اگه خوشتون اومد براتون بزنیم.

اگر سایز خیلی بزرگ خواستین خودتون باید بزنید.هدیه ما نهایتا 13*18 است.ولی نظر من و ددی عطیه روی 6*9 است.حالا تا یک ماه دیگه خدا بزرگه.

تو این پست از عمه سمیه و خاله مارال و خاله جفایی و نسیبه جون مامان امیر علی که از خوانندگان پرو پا قرص وبلاگ دخترم هستن تشکر میکنم.

یه ماچ برا همتون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)