عشق من،عطیه جونعشق من،عطیه جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

عطیه، بزرگترین هدیه خدا به ما

گیفت های سه ماهگی تا 6 ماهگی عطیه خانم(قسمت دوم)

1392/4/17 23:05
نویسنده : مامی عطیه
158 بازدید
اشتراک گذاری

شلوارهایی که عمه سوری ددی گیفت دوران بارداری داده بود.دستش درد نکنه.

گل سر هایی که عمه سوری برا نی نی گیفت دوران بارداری و بعد بارداری داند.دستشون درد نکنه.

گل سر هایی که مینا جون مامان خاله مارال گیفت پس از تولد دادند دستشون درد نکنه.(شرمنده لنز دوربین کثیف بود تار شد.)

گل سر و مچ بند که عمه سمیه از مالزی برا نی نی گیفت دوران بارداری آورده بود دستش درد نکنه.

گل سر سیسمونی نی نی من که خاله مارال از دبی آورده (نی نی شلخته من یکیشو تو آتلیه گم کرد)برس و شانه سیسمونی نی نی که ددی خودم از تایلند آورده .دست هر دوشون درد نکنه.

جوراب گپ(کوچولو سمت چپ پایین ) و جوراب لایکرا صورتی رو فرناز جون گیفت دوره بارداری داد.

جوراب مهره دار و آبی خرسیه سیسمونی نی نیه.پاپوش مادر کر هم گیفت دوران بارداری خاله مارال که دستش درد نکنه.جوراب آبیه از یک ماهگی تا 2.5 ماهگی نی نی پوشید.دست همه درد نکنه.

ادامه دارد...............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)