عشق من،عطیه جونعشق من،عطیه جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

عطیه، بزرگترین هدیه خدا به ما

گیفت های سه ماهگی تا 6 ماهگی عطیه خانم(قسمت سوم)

1392/4/17 23:56
نویسنده : مامی عطیه
163 بازدید
اشتراک گذاری

پک 10 تایی جغجغه و توپ پشم شیشه مناسب زیر شش ماه که هر دو چینی هستن و جز سیسمونی نی نی .

جغجغه و دندونی مارک تولو که سری کوچولو گیفت دوره بارداری آورده بود دانشکده.عزیز دلم اون موقع عطیه کوچولو سه ماه بود رفته بود تو شیمکم و سری هم میگفت مامان من میخوام با عطیه بازی کنم.خخخخخخخخخخخخخخخ

خونه تولو بی بی روکر تولو و اسکول گرل تولو من اینو برا دختری برا سیسمونی خریدم 120 تومن. از گرونی دلار الان شده 300 تومان.خخخخخخخخخخخخخخ البته عروسکهاش برا این سنه و خونه اش برا

یک تا 5 ساله اینم عکسی که خونه اش بسته میشه.

پ

پوپت حیوانات اینم با ددی از بهار رفتیم برا سیسمونی خریده بودیم.من از گاو و جوجه اش خوشم اومد.

جوراب رو که خودم خریدم پیراهن رو آقای عنایتی به عنوان هدیه زایمان داد که همه خوششون اومد.پاپوش نکست هم خاله مارال گیفت دوران بارداری داد و اینم خیلی طرفدار داشت.خخخخ

دست هر دوشون درد نکنه.

ادامه دارد................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)