عشق من،عطیه جونعشق من،عطیه جون، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 28 روز سن داره

عطیه، بزرگترین هدیه خدا به ما

گیفت های سه ماهگی تا 6 ماهگی عطیه خانم(قسمت اول)

1392/4/17 23:40
نویسنده : مامی عطیه
130 بازدید
اشتراک گذاری

سلام اینجا گیفت های سه ماهگی عطیه جون رو البته بخشی شو میگذارم بقیه اش برای سری های بعد.

اینا شلوار های کارترز هست که به صورت پک دوتایی همه جا فروش میره از روز تولد تا سه ماه و 10 روز تنش کردم ولی روی برندش نوشته 2.5 کیلو تا 3.6کیلو.اینا رو هم که جز سیسمونی دختریه و خاله مارال از دبی آورده بود...............

پک بهداشتی سرنگ دارو ،ناخنگیر،فین گیر،قاشق دارو و تب سنج خاله مارال برا سیسمونی از دبی آورده بود تو ایران قیمتش خیلی بالاست و تو خیابان بهار در حال حاضر گرونترین ست بود.

پیراهن نخ پنبه با شورتش که عمه سمیه تو بارداری داده بود دستش درد نکنه.

پیراهن جین با کلاه که مامی خودم بهش هدیه داد دست ایشون هم درد نکنه.

پیراهن نخ پنبه انگری برد که خاله معصومه خودم تو بارداری از مکه آورده بود دستش درد نکنه.

پیراهن تیترون که مامی ددی(مامان زهرا) براش آورده دست ایشون هم درد نکنه.

تاپ پشت گردنی نخی که عمه سمیه آورده و دستش درد نکنه.

چون لود عکسها مشکل نشه چند سری دیگه عکس میذارم. فعلا بوووووووووووووسقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)